Assemblea General 2017
ACTA DE L’ASSEMBLEA ANUAL DE SOCIS 2017 DE L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL POBLE NOU CELEBRADA EL DIA 22 DE MARÇ DEL 2018
Obertura Assemblea: La Sra. Josefina Milà obre la sessió sent les 19.40 hores del dia 22 de març del 2018 amb l’assistència dels següents socis: Josep Ferre amb vot delegat, Elena Bustamante amb vot delegat, ; Maria Martell amb vot delegat, Vídua Albert Ferret, Josep Linares, Josep Miret, Xavier Rovira, Rosa Mª Güell, Joan Sadurní i els socis membres de la junta, Josefina Milà, Marcel.li Lleixà, Josep Mª Fornós, Azuzena Anguiano i Josep Mª Tobella, per tractac del següent…
Ordre del dia
- Lectura i Aprovació de l’Acta de l’Assemblea 2016
- Presentació de la Memòria Anual d’Activitats 2017. La poden consultar a la pagina web www.veinspoblenou.cat,al facebook www.facebook.com/veinspoblenou.cat i/o al local social.
- Aprovació si s’escau dels Comptes 2017 i Pressupost per el 2018. Poden consultar a veinspoblenou.cat o sol·licitar una copia per correu electrònic a veins@veinspoblenou.cat o passar a recollir en horari d’atenció al públic al local social.
- Proposta de Enquesta de Barri: Volem acabar de conèixer, en profunditat, el nostre barri i volem que el barri conegui, en profunditat l’Associació.
- Col·laboració i Gestió amb l’Ajuntament de Vilafranca.
- Col·laboració i Gestió amb la nova “Coordinadora d’Associacions de Veïnes i Veïns de Vilafranca del Penedès”.
- Renovació membres de la Junta. Aquest any acaba mandat la junta actual i per tant s’ha de renovar tota la junta. Els convidem a formar part de la nostre Junta on poden fer totes aquelles aportacions i propostes que estimin oportunes per la millora, tant de l’Associació, tant com del nostre Barri.
- Precs i preguntes.
Al finalitzar brindarem amb una copa de cava. Els esperem el dijous 22 de març del 2018 a les 19:30 hores. Gracies per la seva col·laboració i fins aviat.
Fina Milà,
Presidenta, en nom de tota la Junta
********************************************
- Lectura i Aprovació de l’Acta de l’Assemblea 2016: Els socis assistents renuncien a la seva lectura i s’Aprova per unanimitat.
- Presentació de la Memòria Anual d’Activitats 2017: La poden consultar en tres formats diferents: A la pagina web a la pestanya “Memòries Anuals i sub-pestanya Memòria Anual 2017. Si algun soci en vulgues disposar d’una copia per correu o en paper ens ho pot demanar per qualsevol canal.
Alguns socis varen demanar una copia per escrit i se’ls hi farà entrega durant la propera setmana.
- Aprovació si s’escau dels Comptes 2017 i Pressupost per el 2018.
- Estat de comptes 2017
Esborrany de Tancament Exercici 2017: Cal tenir en compte que fins que els comptes anuals del 2017, no s’aprovin en aquesta Assemblea Anual de Socis de març 2018 no es poden considerar definitius.
BALANÇ ASSOCIACIÓ DE VEÏNS POBLE NOU A 31-12-17
Concepte | Import | ||
10. FONS ASSOCIACIÓ | 13.539,88 | ||
101. FONS ASSOCIACIÓ | 13.539,88 | ||
129. PÈRDUES I GUANYS | |||
12900000 PÈRDUES I GUANYS | |||
20. IMMOBILITZACIONS IMMATERIALS | 2.137,39 | ||
206. APLICACIONS INFORMÀTIQUES | 2.137,39 | ||
20600001 APLICACIONS INFORMÀTIQUES | 2.137,39 | ||
21. IMMOBILITZACIONS MATERIALS | 2.129,36 | ||
215. MOBILIARI | 912,95 | ||
21500001 MOBILIARI | 912,95 | ||
216. EQUIPS INFORMÀTICS | 921,17 | ||
21600001 EQUIPS INFORMÀTICS | 921,17 | ||
217. EQUIPS DE SONORITZACIÓ | 295,24 | ||
21700001 EQUIPS DE SONORITZACIÓ | 295,24 | ||
28. AMORTITZACIÓ ACUMULADA DE L’IMMOBILITZAT | |||
280. AMORTITZACIÓ ACUMULADA APLICACIONS INFORMÀTIQUES | |||
28060000 AMORTITZACIÓ VACUM. APLIC INFOR | |||
281. AMORTITZACIÓ ACUMULADA D’EQUIPS INFORMÀTICS | |||
28160000 AMORTITZACIÓ VACUM. EQUIPS INFO | |||
43. QUOTES SOCIS | 45,00 | ||
430. QUOTES SOCIS | 45,00 | ||
438. PREVISIÓ QUOTES SOCIS | |||
57. TRESORERIA | 9.253,15 | ||
570. CAIXA | 25,77 | ||
57000001 CAIXA EFECTIU | 25,77 | ||
572. BANCS I INSTITUCIONS DE CRÈDIT C/C VISTA | 9.227,38 | ||
57200001 CAJA MAR | 6.165,06 | ||
57200002 BANC SABADELL | 3.062,32 | ||
60. DESPESES | 15.086,18 | ||
620. TAXES I TRIBUTS | |||
62000001 TAXES I TRIBUTS | |||
621. REPARACIONS I CONSERVACIÓ | 266,63 | ||
62100001 REPARACIONS I CONSER | 266,63 | ||
623. SERVEIS DE PROFESSIONALS INDEPENDENTS | 35,00 | ||
62300001 SERVEIS PROFESSIONALS | 35,00 | ||
625. PRIMES D’ASSEGURANCES | 314,71 | ||
62500001 PRIMES ASSEGURANCES | 314,71 | ||
626. DESPESES BANCARIES | 184,06 | ||
62600001 DESPESES BANCARIES | 184,06 | ||
627 PUBLICITAT | 1.040,20 | ||
62700001 PUBLICITAT I PROPAGANDA | 1.040,20 | ||
628. SUBMINISTRAMENTS | 3.648,78 | ||
62800010 TELÈFON I INTERNET | 909,41 | ||
62800020 NETEJA | 1.012,78 | ||
62800030 DESPESES INFORMÀTICA | 639,71 | ||
62800040 MATERIAL OFICINA | 1.086,88 | ||
62800041 (*)MATERIAL OFICINA REPRO-ABAC | |||
629. FESTA DEL BARRI | 8.782,88 | ||
62900001 APERITIUS FESTES | 1.068,70 | ||
62900002 COLLES CASTELLERES | 400,00 | ||
62900003 PROGRAMES FESTES DEL BARRI | 863,94 | ||
62900004 SONORITZACIÓ | 1.565,74 | ||
62900005 ORQUESTRES | 1.823,00 | ||
62900006 HAVANERES | 900,00 | ||
62900007 ROM CREMAT | 380,65 | ||
62900008 SARDANES | 375,00 | ||
62900009 ANIMACIÓ INFANTIL | |||
62900010 COL·LABORADORS FESTES BARRI | 505,00 | ||
62900011 DESPESES VARIES FESTES DEL BAR | 211,15 | ||
62900012 PIROTÈCNIA I FOCS ARTIFICI | 689,70 | ||
630. FESTA MAJOR | 540,00 | ||
63000001 CAPTA DE FESTA MAJOR | |||
63000002 MATINADES DE FESTA MAJOR | 540,00 | ||
631. FESTA DEL PATGE | |||
63100001 FESTA DEL PATGE | |||
632. APORTACIONS A CURSETS | 180,00 | ||
63200001 APORTACIÓ A CUINA | |||
63200002 APORTACIÓ A ANGLES | 180,00 | ||
63200003 APORTACIONS VARIES | |||
633 ALTRES DESPESES | 93,92 | ||
63300001 ALTRES DESPESES | 93,92 | ||
68. DOTACIONS PER LA AMORTITZACIÓ DE L’IMMOBILITZAT | |||
680. DOTACIONS PER LA AMORTITZACIÓ DE L’IMMOBILITZAT | |||
68000000 DOTACIONS PER LA AMORTITZACIÓ | |||
70. INGRESSOS, SUBVENCIONS I DONACIONS | 15.111,20 | ||
721. INGRESSOS QUOTES SOCIS | 4.305,00 | ||
72100001 QUOTES ANUALS SOCIS | 4.545,00 | ||
72100002 QUOTES ANUL·LADES SOCIS BAIXA | -240,00 | ||
722. PREVISIÓ QUOTES SOCIS | |||
72200000 PREVISIÓ ANUAL QUOTES SOCIS | |||
723. INGRESSOS DE COL·LABORADORS. DONACIONS COMERCIANTS BARRI | 3.256,00 | ||
72300001 APORTACIONS COMERCIANTS BARRI | 3.256,00 | ||
724. SUBVENCIONS OFICIALS A LES ACTIVITATS | 6.520,20 | ||
72400001 SUBVENCIONS AJUNTAMENT VILAFRA | 6.520,20 | ||
72400002 SUBVENCIONS CONSELL COMARCAL | |||
72400003 SUBVENCIONS GENERALITAT CATALÀ | |||
728. DONACIONS I ALTRES INGRESSOS PER A ACTIVITATS | 1.030,00 | ||
72800001 APORTACIONS CLASSES D’ANGLES | 720,00 | ||
72800002 APOR. GIMNÀSTICA I IOGA | 160,00 | ||
72800003 APORTACIONS CLASSES DE CUINA | |||
72800004 APORTACIONS CLASSES DE COUNTRY | 50,00 | ||
72800005 APORTACIONS CESSIÓ LOCAL SOCIA | 100,00 | ||
72800006 APOR. CLASSES DE GANXET CREATI | |||
72800007 APORTACIONS VARIES | |||
80. RESULTAT DE L’EXERCICI – ENTITAT SENSE ÀNIM DE LUCRE | |||
70. TOTAL INGRESSOS | 15.111,20 | ||
60. TOTAL DESPESES | 15.086,18 | ||
RESULTAT DE L’ANY | 25,02 |
Ens plau informar que hem assolit els objectius del Pressupost 2017 i que son els següents:
- Reducció del dèficit dels dos últims exercicis.
- Benefici abans de tancament de 696,26 euros. Com sigui que som una entitat sense ànim de lucre i que oficialment no podem tenir ni benefici ni pèrdua, la Junta Directiva ha acordat efectuar dues importants inversions de millora.
- Hem invertit en un nou aparell de sonorització per valor de 295,24 euros que a la vegada ens farà estalviar en despeses de sonorització durant els propers anys i ens donarà servei a les diferents activitats i actes de l’associació, tals com gimnàstica, tai chi, assemblees, reunions, actes al parc Tivoli, etc.
- Tanmateix hem invertit en una impressora làser monocrom per import de 376 euros que també en els propers anys ens farà estalviar en despeses de fotocopies, despeses de Publicitat, etc.
- Per tant el benefici real final i fiscal es de 25,02 euros.
El tresorer Josep Mª Fornós entrega una copia del Balanç 2017 als socis assistents i dona una detallada explicació de la comptabilitat 2017 sent els principals items els comentaris expressats a l’apartat anterior.
Els comptes queden Aprovats per unanimitat. S’aprova la imputació del Benefici 2017 de 25,02 euros al Capital Social de l’Associació de Veïns.
- Pressupost orientatiu pel 2018
El pressupost 2018 queda Aprovat per unanimitat.
- Col·laboració amb l’Ajuntament de Vilafranca:
Durant tot l’any hem estat col·laborant activament diferents serveis de l’Ajuntament de Vilafranca amb les següents actuacions:
- Visita anual de l’Alcalde, Regidors, Tècnics Municipals, Policia Local i Brigada:
Gran èxit d’assistència a la reunió d’ahir amb l’Alcalde i Equip de Govern amb la presència de un centenar de persones, entre socis i públic en general. Estimem que la reunió va ser cordial, amb una durada de 2 hores, es van recollir varies propostes interessants i es var agafar el compromís de solucionar varis temes urgents. En uns dies, publicarem un ampli resum a la nostra Web www.veinspoblenou.cat i l Facebook. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!
Per mes informació poseu seguir la noticia de RTV Vilafranca clicant al següent enllaç: http://www.rtvvilafranca.cat/2017/02/cobertura-vies-lincivisme-centren-reunio-lalcalde-veins-poble-nou/
i a l’Eix Diari: http://www.eixdiari.cat/territori/doc/68969/regull-assegura-als-veins-del-poble-nou-que-no-acceptarem-el-corredor-mediterrani-si-no-es-fa-el-cob.html
- Recollida d’incidències, queixes i suggerencies dels nostres socis, veïns i comerciants del barri, dels diferents àmbits d’actuació municipal:
Durant aquest any 2017 hem comptabilitzat un total de 25 correus electrònics de recollida dels diferents temes i estem molt satisfets donat que hem obtingut resposta al 100% dels nostres escrits amb una resolució favorable als interessos sol·licitats que estimem en un 70%.
- Presentació d’incidències, queixes i suggeriments pròpies per part dels membres de la Junta Directiva:
Tanmateix hem presentat temes de recollida pròpia que anem observant en el dia a dia tot passejant pel barri o efectuant visites de control mes puntuals si ha estat el cas.
Hem comptabilitzat un total de 18 correus amb una resposta del 100% i amb na resolució favorable en el 80%
- Col·laboració i Gestió amb la nova “Coordinadora d’Associacions de Veïnes i Veïns de Vilafranca del Penedès:
Durant aquest any 2017 aquesta CAVVP ja ha funcionat a ple rendiment sent la nostra estructura de treball la següent:
Reunions mensuals o bimensuals, segons necessitats, amb l’assistència sempre d’un o dos membres de les juntes directives de cada una de les 8 AV que formen part d’aquesta Coordinadora. En aquestes reunions es posen en comú els principals problemes que hi ha a cada barri, ja sigui urbanístic, cultural, social, etc. i es consensua un “Tema Global de Ciutat” que es presenta a…
Reunions Bimensuals amb l’Equip de Govern de l’Ajuntament de Vilafranca: Es en aquestes reunions on plantegem els temes que prèviament hem consensuat i durant el 2017 ja hem tractat, estimem que amb un notable èxit, la problemàtica del bus urbà que tardava molt en arribar al nou ambulatori i al hospital; problemàtica d’un excés de joventut ociosa als carrers de la vila que s’està gestionant per la AV de Sant Julia amb el Regidor de Joventut i amb els Tècnics de Joventut. Oportunament ampliarem informació de com es desenvolupa aquesta acció.
Pel proper 2018 i per la primera reunió amb l’equip de govern volem plantejat una “Millora en l’actuació en inversió del manteniment de la Via Publica” tot informant dels carrers mes problemàtics i amb mes urgència de solució.
La Gestió Administrativa d’aquesta CAVVP ha estat efectuada per torns semestrals per cada AV, sen el torn que va finalitzar el passat 31-12-17 el de la nostra associació. La Junta Directiva d’aquesta AV i les altres juntes de les altres AV hem valorat molt positivament aquesta gestió. De cara al segon semestre de l’any 2018 intentarem la conversió definitiva a la “Federació d’Associacions de Veïnes i Veïns d Vilafranca del Penedès.
El secretari Josep Mª Tobella amplia la informació d’aquets apartats, efectuant els aclariments necessaris i responent a les preguntes dels assistents.
En general es dona com a satisfactòria l’execució d’aquestes gestions de la Junta.
- Renovació membres de la Junta. Aquest any acaba mandat la junta actual i per tant s’ha de renovar tota la junta. Els convidem a formar part de la nostre Junta on poden fer totes aquelles aportacions i propostes que estimin oportunes per la millora, tant de l’Associació, tant com del nostre Barri. Recordem que per formar part de la Junta, cal se soci/a de l’Associació de Veïns del Poble Nou.
El sots president explica a l’Assemblea que acaba el seu mandat tota la junta i convida als presents a formar part de la junta. S’explica que som una AV en constant modernització, informatitzats i que ens estem obrint molt al barri. Que hem assolit la xifra de 310 socis a 31-12-2017 i que oferim mes de 16 activitats diferents als nostres socis i veïns. I que ens agradaria comptat amb nous socis que col·laborin a aquesta important tasca.
Algun dels socis presents diu que s’ho pensarà i ens donarà resposta abans de tancar l’Acta de l’Assemblea.
En no presentar-se cap nou membre la junta actual assumeix la seva reelecció que es Aprovada per unanimitat.
- Precs i preguntes: En aquest apartat no es van efectuar masses preguntes, queixes o sugerencies donat que nomes feia 8 dies que havíem tingut la visita anual de l’Alcalde, Regidors i Tècnics Municipals al nostre barri, on amb la presencia de mes de 130 persones es va poder copsar, abastament, l’estat del barri.
No obstant es van recollir les següents que ja han estat trasllades als departaments de l’Ajuntament que corresponen.
- Es demana que per les Fires de Maig el bus urbà efectuï una parada a la rotonda del fina de la Av. Catalunya.
- Es demana que els paradistes del Mercat del dissabte indiquin els preus dels seus productes per millorar la seguretat quan treus les carteres i moneders.
- Edifici antic Bisbe Morgades/Parlament avisar de que cau molta aigua quan plou de les teulades.
- Parc Tivoli: Nova presencia de la processionària del pi, Les branques dels pins cauen sobre les palmers i les trenquen.
- Es recullen queixes pel tancament de l’oficina del BBVA-CX al nostre barri.
Moltes gracies per la seva assistència, ens plau convidar-los a una copeta de cava…..
La Junta de l’Associació de Veïns del Barri del Poble Nou
………………………………………………………………………………….
DELEGACIÓ DE VOT
Nom i cognoms, NIF
Delego el meu vot a l’Assemblea General Ordinària que es celebrarà el dia 29 de març del 2017 al soci, Nom i Cognoms, NIF
Signatura
MOLT IMPORTANT: SIS PLAU, TOTS ELS SOCIS ANTERIORS A L’ANY 2016, EMPLENEU I SIGNEU AQUEST DOCUMENT I ENS EL PORTEU EL DIA DE L’ASSEMBLEA O ENS EL DIPOSITEU A LA BÚSTIA. ES OBLIGATORI PER COMPLIR AMB LA LLEI DE PROTECCIÓ DE DADES.
DOCUMENT D’ALTA I/O MODIFICACIÓ DE SOCI A L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL POBLE NOU DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS
- Nom i Cognoms
- Domicili
- Codi Postal Població
- Telèfon fixe Telèfon mòbil
- Correu electrònic
- NIF
- Compte bancari amb IBAN
- Accepto les Polítiques de Privacitat i estic conforme amb l’Avís Legal.
- Autoritzo a incorporar les meves dades en els fitxers de l’Associació.
- Autoritzo a rebre informació publicitària o promocional de l’Associació.
- Autoritzo a rebre informació relacionada amb les activitats de l’Associació.
- Consentiment d’us d’imatge
Dono la meva confirmat a les 5 autoritzacions anteriors.
DATA: _____________________ FIRMA:
*********************************************************
La Presidenta dona per acabada la sessió sent les 21 hores del dia 22 de març del 2018.
Per la Junta Directiva
Josefina Milà Marcel·lí Lleixà Josep Mª Fornós Josep Mª Tobella
Presidenta Sots President Tresorer Secretari
Azuzena Anguiano Joan Padilla Xavier Raventós
Vocal Vocal Vocal
********************************************************