Convocatòria Assemblea Anual de Socis pel dimecres 29-03-17
Vilafranca del Penedès a 13 març del 2017
Benvolguts/des socis/es:
Ens plau convocar-los a l’Assemblea Anual 2017 de socis/es de l’Associació de Veïns del Barri del Poble Nou, que tindrà lloc al local de l’associació al C/ Tossa de Mar nº 13 baixos, el proper dimecres dia 29 de març del 2017, en primera i única convocatòria a les 19:30 hores i en la que tractarem temes d’interès general de l’associació i del barri, amb el següent…
Ordre del dia
- Lectura i Aprovació de l’Acta de l’Assemblea 2016
- Presentació de la Memòria Anual d’Activitats 2016. La poden consultar a la pagina web, al facebook, i/o al local social.
- Aprovació si s’escau dels Comptes 2016 i Pressupost per el 2017.
- Aprovació si s’escau de l’Autorització per associar-nos a les altres 7 Associacions de Veïns de Vilafranca, per constituir la “Coordinadora o Federació d’Associacions de Veïns de Vilafranca”. L’objectiu principal d’aquesta federació, entre d’altres que ja anirem explicant, es el de poder anar units tots els veïns de tots els barris en els temes comuns i participar en els grans Projectes de Ciutat que ens afectin a tots els barris en igual mida.
- Projectes municipals mes significatius per el nostre Barri.
- Renovació membres de la Junta. Els convidem a formar part de la nostre Junta on poden fer totes aquelles aportacions i propostes que estimin oportunes per la millora, tant de l’Associació, tant com del nostre Barri. Recordem que per formar part de la Junta, cal se soci/a de l’Associació de Veïns del Poble Nou.
- Precs i preguntes.
Al finalitzar brindarem amb una copa de cava. Els esperem el dimecres 29 de març del 2017 a les 19:30. Gracies per la seva col·laboració i fins aviat.
Fina Milà,
Presidenta, en nom de tota la Junta
- Presentació de la Memòria Anual d’Activitats 2016
La poden consultar en tres formats diferents: A la pagina web a la pestanya “Memòries Anuals i sub-pestanya Memòria Anual 2016. Si algun soci en vulgues disposar d’una copia per correu o en paper ens ho pot demanar per qualsevol canal.
********************************************
- Estat de comptes 2016 i Pressupost per el 2017
Esborrany de Tancament Exercici 2016: Cal tenir en compte que fins que els comptes anuals del 2016, no s’aprovin en aquesta Assemblea Anual de Socis de març 2017 no es poden considerar definitius.
BALANÇ DE L’ ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL BARRI DEL POBLE NOU DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Concepte | Import | ||
10. FONS ASSOCIACIÓ | 16.461,63 | ||
101. FONS ASSOCIACIÓ | 16.461,63 | ||
20. IMMOBILITZACIONS IMMATERIALS | 1.519,63 | ||
206. APLICACIONS INFORMÀTIQUES | 1.519,63 | ||
20600001 APLICACIONS INFORMÀTIQUES | 1.519,63 | ||
21. IMMOBILITZACIONS MATERIALS | 1.457,95 | ||
215. MOBILIARI | 912,95 | ||
21500001 MOBILIARI | 912,95 | ||
216. EQUIPS INFORMÀTICS | 545,00 | ||
21600001 EQUIPS INFORMÀTICS | 545,00 | ||
43. QUOTES SOCIS | 312,00 | ||
430. QUOTES SOCIS | 312,00 | ||
438. PREVISIÓ QUOTES SOCIS | |||
57. TRESORERIA | 11.194,13 | ||
570. CAIXA | 539,48 | ||
57000001 CAIXA EFECTIU | 539,48 | ||
572. BANCS I INSTITUCIONS DE CRÈDIT C/C VISTA | 10.654,65 | ||
57200001 CAJA MAR | 8.485,10 | ||
57200002 BANC SABADELL | 2.169,55 | ||
60. DESPESES | 18.517,92 | ||
620. TAXES I TRIBUTS | 21,00 | ||
62000001 TAXES I TRIBUTS | 21,00 | ||
621. REPARACIONS I CONSERVACIÓ | 35,55 | ||
62100001 REPARACIONS I CONSER | 35,55 | ||
623. SERVEIS DE PROFESSIONALS INDEPENDENTS | |||
62300001 SERVEIS PROFESSIONAL | |||
625. PRIMES D’ASSEGURANCES | 312,42 | ||
62500001 PRIMES ASSEGURANCES | 312,42 | ||
626. DESPESES BANCARIES | 282,27 | ||
62600001 DESPESES BANCARIES | 282,27 | ||
628. SUBMINISTRAMENTS | 3.268,41 | ||
62800010 TELÈFON I INTERNET | 843,09 | ||
62800020 NETEJA | 876,48 | ||
62800030 DESPESES INFORMÀTICA | 536,96 | ||
62800040 MATERIAL OFICINA GEN | 266,01 | ||
62800041 MATERIAL REPRO-ABAC | 745,87 | ||
629. FESTA DEL BARRI | 7.640,09 | ||
62900001 APERITIUS FESTES | 654,76 | ||
62900002 COLLES CASTELLERES | 490,00 | ||
62900003 PROGRAMES FESTES | 779,24 | ||
62900004 SONORITZACIÓ | 544,50 | ||
62900005 ORQUESTRES | 1.573,00 | ||
62900006 HAVANERES | 968,00 | ||
62900007 ROM CREMAT | 155,78 | ||
62900008 SARDANES | 300,00 | ||
62900009 ANIMACIÓ INFANTIL | 605,00 | ||
62900010 COL·LABORADORS FESTA | 420,00 | ||
62900011 DESPESES VARIES FEST | 460,11 | ||
62900012 PIROTÈCNIA I FOCS ARTIFICI | 689,70 | ||
630. FESTA MAJOR | 1.469,48 | ||
63000001 CAPTA DE FESTA MAJOR | 816,68 | ||
63000002 MATINADES DE FM | 652,80 | ||
631. FESTA DEL PATGE | |||
63100001 FESTA DEL PATGE | |||
632. APORTACIONS A CURSETS | 5.115,00 | ||
63200001 APORTACIÓ A CUINA | |||
63200002 APORTACIÓ A ANGLES | 5.115,00 | ||
63200003 APORTACIONS VARIES | |||
633 ALTRES DESPESES | 373,70 | ||
63300001 ALTRES DESPESES | 373,70 | ||
70. INGRESSOS, SUBVENCIONS I DONACIONS | 16.540,00 | ||
721. INGRESSOS QUOTES SOCIS | 2.928,00 | ||
72100001 QUOTES ANUALS SOCIS | 2.952,00 | ||
72100002 QUOTES ANUL·LADES | -24,00 | ||
722. PREVISIÓ QUOTES SOCIS | |||
72200000 PREVISIÓ QUOTES SOCIS | |||
723. INGRESSOS DE COL·LABORADORS. DONACIONS COMERCIANTS BARRI | 2.832,00 | ||
72300001 APORTACIONS COMERCIANTS BARRI | 2.832,00 | ||
724. SUBVENCIONS OFICIALS A LES ACTIVITATS | 6.538,00 | ||
72400001 SUBVENCIONS AJUNTAMENT VILAFRA | 6.538,00 | ||
72400002 SUBVENCIONS CONSELL COMARCAL | |||
72400003 SUBVENCIONS GENERALITAT CATALU | |||
728. DONACIONS I ALTRES INGRESSOS PER A ACTIVITATS | 4.242,00 | ||
72800001 APORTACIONS ANGLES | 3.817,00 | ||
72800002 APORTACIONS GIMNÀS | 190,00 | ||
72800003 APORTACIONS CUINA | 50,00 | ||
72800004 APORTACIONS COUNTRY | 20,00 | ||
72800005 APORTACIONS VARIES | 165,00 | ||
80. RESULTAT DE L’EXERCICI – ENTITAT SENSE ÀNIM DE LUCRE | |||
70. TOTAL INGRESSOS | 16.540,00 | ||
60. TOTAL DESPESES | 18.517,92 | ||
RESULTAT DE L’ANY | -1.977,92 |
Com sigui que hem tingut pèrdues en els dos últims exercicis, per aquest 2017 estem treballant per reduir significativament el nostre dèficit tot intentant millorar la nostra gestió en varis fronts: Estem treballant en la reducció de despeses, millora de pressupostos dels proveïdors de les nostres festes, l’increment de la nostra base de socis, l’obtenció de mes col·laboració per part dels comerciants del nostre barri, etc.
***********************************************
- Col·laboració amb l’Ajuntament de Vilafranca
Visita anual de l’Alcalde i Equip de Govern a l’Associació: Gran èxit d’assistència a la reunió d’ahir amb l’Alcalde i Equip de Govern amb la presència de un centenar de persones, entre socis i públic en general. Estimem que la reunió va ser cordial, amb una durada de 2 hores, es van recollir varies propostes interessants i es var agafar el compromís de solucionar varis temes urgents. En uns dies, publicarem un ampli resum a la nostra Web www.veinspoblenou.cat i l Facebook. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!
Per mes informació poseu seguir la noticia de RTV Vilafranca clicant al següent enllaç: http://www.rtvvilafranca.cat/2017/02/cobertura-vies-lincivisme-centren-reunio-lalcalde-veins-poble-nou/
i a l’Eix Diari: http://www.eixdiari.cat/territori/doc/68969/regull-assegura-als-veins-del-poble-nou-que-no-acceptarem-el-corredor-mediterrani-si-no-es-fa-el-cob.html.
- Durant 2016 des de l’AV hem anat sol·licitant a l’Ajuntament diverses millores de varies zones del nostre Barri: Voreres, passos de vianants, re-distribució dels nous containers de brossa, enllumenat públic, etc., ja sigui per iniciativa pròpia ja sigui recollint diferents propostes dels socis i veïns.
- En relació a les obres de re-urbanització del Passeig Rafael Soler, estem col·laborant activament amb l’Ajuntament per tal de decidir, de forma conjunta i també recollint les propostes dels nostres socis i veïns, els acabats i les instal·lacions que han d’anar sobre la nova llosa.
- Tanmateix vàrem sol·licitar a l’Ajuntament unes obres de millora i sanejament de la part final del passeig que esta encara pendent de cobriment, tot ampliant la vorera tal com s’ha fet al llarg de tot el passeig, sanejant la tanca que dona a les vies acompanyat d’una petita plantació d’arbres i fent un aparcament provisional sobre l’últim tram de llosa que esta cobert.
- Nova zona per esbarjo de gossos a caball entre el Poble Nou i La Girada: L’equip de govern de l’Ajuntament de Vilafranca ens ha concedit una altre de les nostres peticions i ha fet públic que habilitarà un espai d’uns 1.000 metres quadrats per a l’esbarjo de gossos entre l’Arxiu Comarcal i els Jutjats, al costat de l’urbanització de la llosa de la via. La intenció és obrir-lo durant el primer semestre de l’any 2017.
Tal punt d’esbarjo es diferenciarà clarament de la zona urbanitzada a la llosa de la via, on s’hi ha col·locat senyalització alertant que els gossos han d’anar sempre lligats, que s’han de recollir les seves defecacions i que, en cas de no complir la normativa, les multes poden arribar als 750 euros.
Actualment aquest espai és utilitzat com a pàrquing i, segons el regidor de Serveis Urbans, “es perdran unes deu places d’aparcament, fet que queda àmpliament compensat amb les 90 noves que hi haurà en el primer dels tres pàrquings que preveu el projecte de la llosa de la via.
- I com no pot ser d’una altre forma: Hem defensat i continuarem defensant el total cobriment de les vies del ferrocarril fins al pont de Moja, així com la insonorització i millores de seguretat en el tram del Parc del Poble Nou.
- Projectes mes significatius d’aquesta Associació de Veïns per el 2016
- Administratius: Durant l’any 2016 ja hem adaptat, de forma definitiva, la nostre estructura administrativa, comptable, fiscal i de protecció de dades a les noves normatives que ja els vàrem informar l’any passat.
- En aquest sentit els recordem: Que disposem d’un nou correu electrònic: veins@veinspoblenou.cat i una nova pagina web: veinspoblenou.cat i un nou facebook www.facebook.com/veispoblenou.cat on trobaran actualitzada tan la nostre informació tant com aquella informació municipal i veïnal que estimem sigui d’interès per el nostre barri.
Agrairíem als nostres socis que entrin a la web, Pestanya Socis/No Socis i Sub- Pestanya Socis, per tal d’emplenar un formulari d’actualització de dades i autorització de protecció de dades i/o ens retornim degudament emplenat i firmat el document adjunt al final.
- Renovació membres de la Junta. Els convidem a formar part de la nostre Junta on poden fer totes aquelles aportacions i propostes que estimin oportunes per la millora, tant de l’Associació, tant com del nostre Barri. Recordem que per formar part de la Junta, cal ser soci/a de l’Associació de Veïns del Poble Nou.
- Precs i preguntes
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Moltes gracies per la seva assistencia, ens plau convidar-los a una copeta de cava…..
La Junta de l’Associació de Veïns del Barri del Poble Nou
********************************************************************************
DELEGACIO DE VOT
Nom i cognoms, NIF
Delego el meu vot a l’Assemblea General Ordinaria que es celebrarà el dia 29 de març del 2017 al soci, Nom i Cognoms, NIF
Signatura
*************************************************
MOLT IMPORTANT: SIUS PLAU, TOTS ELS SOCIS ANTERIORS A L’ANY 2016, EMPLENEU I SIGNEU AQUEST DOCUMENT I ENS EL PORTEU EL DIA DE L’ASSEMBLEA O ENS EL DIPOSITEU A LA BUSTIA. ES OBLIGATORI PER COMPLIR AMB LA LLEI DE PROTECCIÓ DE DADES.
DOCUMENT D’ALTA I/O MODIFICACIÓ DE SOCI A L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DEL POBLE NOU DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS
- Nom i Cognoms
- Domicili
- Codi Postal Població
- Telèfon fixe Telèfon mòbil
- Correu electrònic
- NIF
- Compte bancari amb IBAN
- Accepto les Polítiques de Privacitat i estic conforme amb l’Avís Legal.
- Autoritzo a incorporar les meves dades en els fitxers de l’Associació.
- Autoritzo a rebre informació publicitària o promocional de l’Associació.
- Autoritzo a rebre informació relacionada amb les activitats de l’Associació.
Dono la meva confirmat a les 4 autoritzacions anteriors.
DATA: _____________________ FIRMA:
****************************************************************